Ta strona używa plików cookies (ciasteczka) w celach statystycznych oraz by zwiększyć komfort korzystania z serwisu.     [x] zamknij
Kiedyś myślałem, że jeśli reinkarnacja istnieje, to chciałbym wrócić jako prezydent, papież albo świetny bejsbolista. Jednak teraz wolałbym się narodzić jako rynek obligacji. Będąc rynkiem obligacji, można zastraszyć każdego.
James Carville
HOME TEST ŚWIADOMOŚCI FINANSOWEJ
2014-07-21 | 17:02

10 najważniejszych rzeczy w finansach osobistych – cz. 2

10 najważniejszych rzeczy w finansach osobistych – cz. 2
W finansach osobistych jest zaledwie kilka rzeczy, które faktycznie mają znaczenie. Przedstawiamy je w kolejności od najważniejszej do najmniej ważnej (która jednak też bardzo się liczy). Oto druga piątka.
 
2014-07-17 | 16:06

Crowdfunding jest także dla większych graczy

Crowdfunding jest także dla większych graczy
Na Indiegogo, który jest jednym z serwisów internetowych, gdzie przedsiębiorcy mogą zbierać gotówkę na realizację swoich projektów, pojawiły się duże firmy. Są wśród nich Misfit, producent sprzętu do fitnessu i Marvell Technology Group, gigant rynku półprzewodników. Testują tam pomysły na nowe produkty i ich finansowanie. Ich obecność podważa opinię, że strony crowdfundingowe są wyłącznie dla młodych firm, z ograniczonym dostępem do venture capital i bankowych kredytów.
 
2014-07-17 | 05:52

Jak firmy mogą poprawić zdrowie swoich pracowników

Jak firmy mogą poprawić zdrowie swoich pracowników
Grupa szefów ponad 20 dużych przedsiębiorstw z USA rozpoczęła, do spółki z American Heart Association (AHA), nową kampanię, której celem jest wsparcie pracowników ich firm, aby ci lepiej dbali o swoje zdrowie.
 
2014-07-16 | 19:06

Czy Dolina Krzemowa finansuje niewłaściwe przedsięwzięcia?

Czy Dolina Krzemowa finansuje niewłaściwe przedsięwzięcia?
Dolina Krzemowa zjada swój własny ogon. Cały obszar w rejonie Zatoki San Francisco zajmuje się tylko rozwiązywaniem problemów, które dotyczą 20-latków z okolicznych startupów. To bardzo cyniczna ocena… A co z takimi firmami, jak Google, Facebook czy Uber, które miały przekształcić całe branże?
 
2014-07-16 | 10:03

Kto będzie uczył odpowiedzialności w świecie spychologii?

Kto będzie uczył odpowiedzialności w świecie spychologii?
Regulacje i struktura rynków kapitałowych sprzyjają kulturze spychania odpowiedzialności.
 
2014-07-14 | 21:33

Europa: W lewarowanych przejęciach w czołówce są przedsiębiorcy, a nie firmy private equity

Europa: W lewarowanych przejęciach w czołówce są przedsiębiorcy, a nie firmy private equity
Przedsiębiorcy i zamożne rodziny pokonują firmy private equity w ich własnej grze, korzystając z taniego finansowania długiem.
 
2014-07-14 | 15:07

Jak się dostosować do niedostosowanego orła

Jak się dostosować do niedostosowanego orła
Masz utalentowanego, błyskotliwego współpracownika, ale ten nie stosuje się do żadnych reguł? W tym wypadku, opłacić się może tolerancja.
 
2014-07-09 | 16:08

Jak nauczyć dziecko być bogatym – cz. 2

Jak nauczyć dziecko być bogatym – cz. 2
Przekazanie następnemu pokoleniu dużego majątku wiąże się z ryzykiem, czasem dużym, zarówno, jeśli chodzi o powierzone pieniądze, jak i tych, którzy je otrzymują. Oto pozostałe 3 z 5 kroków, które mogą te zagrożenia zmniejszyć, czyli pomóc rodzicom, aby ich dzieci były i bogate, i mądre.
 
2014-07-09 | 15:02

Jak nauczyć dziecko być bogatym – cz. 1

Jak nauczyć dziecko być bogatym – cz. 1
Wzbogacić się nie jest łatwo, a co dopiero nauczyć kolejne pokolenie, jak być zamożnym. Czyha na nie wiele pułapek, przy czym wyzwania rosną wraz z majątkiem. Do tradycyjnych problemów, takich jak rozwijanie u dzieci silnego etosu pracy, dochodzą nowe, np. bezpieczna obecność w mediach społecznościowych. Oto 2 z 5 kroków, jakie powinny rodzicom pomóc w tym, by ich dzieci były i bogate, i mądre.
 
2014-07-09 | 09:08

Dopiero teraz widzę, jacy jesteśmy głupi

Dopiero teraz widzę, jacy jesteśmy głupi
To mój trzytysięczny felieton. Pisząc o inwestowaniu i gospodarce, nauczyłem się bardzo dużo. Oto kilka ważnych lekcji.
 
 
memes.pl S.A.
ul. Kruczkowskiego 6, 00-412 Warszawa
tel. +48 22 370 23 23
e-mail: biuro@memes.pl
Polityka prywatności